احمدوند، محمد رحیم و ناصرپور، علی رضا (1399). ارائه الگوی تأمین مالی مبتنی بر اوراق خرید دین و مرابحه در بخش دفاعی کشور با اولویتبندی روشها با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی، فصلنامه اقتصاد دفاع، 5(15)، 29-49.
اسلامی میلانی، پریسا و اسمعیلی، شاهپور (1388). مروری بر شیوهها و روشهای نوین تأمین مالی پروژه ها، کنفرانس بینالمللی توسعه نظام تامین مالی در ایران (با رویکرد نوآوریهای مالی)، دانشگاه شریف، تهران.
امیری، میثم؛ محققنیا، محمد جواد و عباسی کالشی، محسن، (1397). بررسی عوامل تأثیرگذار بر تأمین مالی جمعی خیرخواهانه در کشور، دو فصلنامه علمی تحقیقات مالی اسلامی، 9(2)، 427-466.
حسنزاده، حسین؛ تمیزیفر، مهدی و سیمیاری، محمدرضا (1397).
تأمین مالی جمعی، الگویی مناسب جهت جذب مشارکت های خیّرین، فصلنامه علمی– پژوهشی تحقیقات مالی اسلامی، 8(1)، 59-90.
حقیقت، جعفر و جلیلی مرند، علیرضا (1399). رتبه بندی اوراق بهادار اسلامی به منظور تامین مالی نیروهای مسلح ایران: روش ترکیبی AHP-SAW، فصلنامه اقتصاد دفاع، 5(18)ف 9-32.
دشتبانی، یاور (1400، 28 تیر). دست آورد تامین مالی تولید از طریق سرمایه خرد مردمی توسط وزارت صمت وضرورت آن، صنعت نیوز.
دشتبانی، یاور و ملابهرامی، احمد (1397). الگوی مطلوب تأمین مالی نیروهای مسلح در ایران: کاربرد روش تصمیمگیری چندمعیاره بر اساس تجربه کشورهای منتخب، فصلنامه اقتصاد دفاع، 3(9)، 9-38.
دفتر توسعه کارآفرینی وزارتتعاون، کار و رفاه اجتماعی (1393). مقدمه ای بر تأمین مالی جمعی، معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی، تهران.
ریاضی، مهدی و بذرافکن، اشکان (1400). بررسی الگوهای مختلف تأمین مالی در بخش دفاعی کشور و ارائه الگوی مناسب، فصلنامه اقتصاد دفاع، 6(20)، 101-121.
سریزدی، علی؛ رجب زاده، علی؛ مشایخی، علینقی و حسن زاده، علیرضا (1399). طراحی مدل پویایی شناسی سیستم تامین مالی جمعی در ایران، پژوهشهای نوین در تصمیمگیری، 5(2)، 49-80.
سریزدی، علی؛ رجب زاده، علی؛ مشایخی، علینقی و حسن زاده، علیرضا (1397). تعیین عوامل موثر بر تامین مالی جمعی شرکتهای دانش بنیان IT، فصلنامة علمی- پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 10(37و38)، 1-11.
شورای عالی اشتغال (1393). بیست و دومین جلسه کمیسیون شورای عالی اشتغال، تهران.
صلواتیان، سیاوش؛ قنبری، سعید و نوریمحب، صابر (1398). تأمین مالی جمعی تولیدات بلند سینمایی در ایران؛ موانع، ظرفیتها و الزامات، فصلنامه علمی مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 20(47)، 94-65.
عباسی، سهیل (1392). تأمین مالی از طریق سرمایه گذاری جمعی: روشها، بسترها و انگیزهها، ششمین کنفرانس توسعه نظام مالی در ایران، تهران: گروه مالی و سرمایهگذاری مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی شریف.
عرب نصرت آبادی، محمد تقی (1376). نقش بسیج در امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی، تهران، ایران.
عسکری، محمدمهدی؛ کریمی ریزی، مجید و مصطفوی ثانی، علی (1396). تأمین مالی پروژههای زیرساختی برمبنای الگوی تسهیم ریسک از طریق انتشار صکوک استصناع توسط دولت، تحقیقات مالی اسلامی، 7(1)، 33-56.
مبشر راد، فاطمه و طهرانی، نسیم (1397). عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانههای اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه، فصلنامة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(24)، 109-136.
محمدکاظمی، رضا؛ حسینینیا، غلامحسین و حبیبی، حمیدرضا (1397). کاربردها و الزامات به کارگیری پلتفرمهای تأمین مالی جمعی در کسب وکارهای تثبیت شده خدماتی– ورزشی (مورد مطالعه: باشگاههای فوتبال ایران)، توسعه کارآفرینی، 12(44)، 281-300.
معاونت توسعه، اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون (1393)، مقدمهای بر تأمین مالی جمعی، دفتر توسعه کارآفرینی.
ملکی، علی؛ زارع، علی؛ نیکومرام، هاشم و شاهوردیانی، شادی (1398). ارایه مدل بهینه ریسک اعتباری فرایند تامین مالی جمعی با استفاده از شبکه عصبی پرسپترون چندلایه (MPL)، فصلنامه مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار، 11(43)، 271-290.
Abushaban, R. M. (2014, October). Crowdfunding as a catapult for innovation in the middle east: Obstacles and possibilities. In IEEE Global Humanitarian Technology Conference (GHTC 2014) (pp. 433-440). IEEE.
Adhikary, B. K., Kutsuna, K., Hoda, T., Adhikary, B. K., Kutsuna, K., & Hoda, T. (2018). Crowdfunding potential in developing countries—A case of Bangladesh. Crowdfunding: Lessons from Japan's Approach, 77-94.
Adjakou, O. J. L. (2021). Crowdfunding: Genesis and comprehensive review of its State in Africa. Open Journal of Business and Management, 9(2), 557-585.
Baber, H. (2019). Factors underlying attitude formation towards crowdfunding in India. International Journal of Financial Research.
Belleflamme, P., Lambert, T., & Schwienbacher, A. (2014). Crowdfunding: Tapping the right crowd. Journal of business venturing, 29(5), 585-609.
Block, J. H., Colombo, M. G., Cumming, D. J., & Vismara, S. (2018). New players in entrepreneurial finance and why they are there. Small Business Economics, 50, 239-250.
Corbin, J. M., & Strauss, A. (1990). Grounded theory research: Procedures, canons, and evaluative criteria. Qualitative sociology, 13(1), 3-21.
Husin Ali, R. V. S. Factors and Effect of Social Assistance Information to Donor Decision for NGO Crowdfunding in Indonesia.
Khowaja, A. (2019). Need of a Localized Social Network Platform for Crowdfunding in Pakistan, 19, 6.
Leiner, B, M., Clark, D, D., Kahn, R, E., Kleinrock, L., Lynch, D, C., & Postel, J. (2019). A Brief History of the Internet, Computer Communication Review, 39(5), 22-31.
Nepali, S. R. (2021). Crowdfunding Prospects in Nepal. Global Journal of Management and Business Research.
Simons, A., Kaiser, L. F., & vom Brocke, J. (2019). Enterprise crowdfunding: foundations, applications, and research findings. Business & Information Systems Engineering, 61, 113-121.
Wahjono, S. I., Marina, A., Sezeli, S. S., & Mahardika, B. W. (2019). The role of social awareness over the success of Crowdfunding platform. Humanities & Social Sciences Reviews, 7(3), 534-540.
Wasiuzzaman, S., Lee, C. L., Boon, O. H., & Chelvam, H. P. (2021). Examination of the motivations for equity-based crowdfunding in an emerging market. Journal of theoretical and applied electronic commerce research, 16(2), 63-79.
Yuan, Y., & Chen, L. (2018). China Crowdfunding Industry Development Research (1st ed,), Shang Hai Jiao Tong University Press.