دشتیانه، احسان، رضا رادفر و عباس طلوعیاشلقی (1400). شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر تولید محصول جدید در فولاد، فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، 43، 49-59.
زارعیان، نسیم (1397). شناخت نقش و عوامل موثر استارت آپ ها در اقتصاد و فرهنگ کارآفرینی روستاهای استان سمنان، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، تاکستان.
شفیعی، علی و میرابی، وحیدرضا (1398). ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکتهای بزرگ صنعت فولاد، تحقیقات بازاریابی نوین، 9(2)، 77-109.
شفیعی، علی و میرابی، رضا (1397). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهرهوری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد، مدیریت بهرهوری، 12(3)، 233-260.
مهراب پور، مجتبی (1397). تاثیر قابلیت های بازاریابی بر استراتژی های رقابتی با نقش تعدیلگر شدت رقابت (مطالعه موردی: توکا فولاد اصفهان)، پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران.
قاسمی، حسن؛ تقوی، تقوی و محمدرضا فنی (1385). شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران، مجله مدیریت بازاریابی، 1(2)، 51-63.
مهدوینیا، سیدمحمدرضا (1379). بازاریابی برای افزایش صادرات فولاد ایران، مجله دانش مدیریت، 13(50)، 101-112.
عمرانی، میثم؛ پویا، سیدمحمدخلیل و پویا، علیرضا (1400). برنامه ریزی ظرفیت تولید و فروش در صنعت فولاد با رویکرد پویاشناسی سیستمها (مطالعه موردی: محصول میلگرد، مجتمع فولاد خراسان). اولین کنفرانس سیستمی در عمل.
عبدالله زاده، سهراب؛ چای فروش، سحر و علیزاده، محدثه (1401). نقش استارت آپ ها در کارآفرینی، سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران، تهران.
کاظمیان، مینا؛ افشار کاظمی، محمدعلی؛ فتحی هفشجانی، کیامرث و معتدل، محمد رضا (1402). تعیین قیمت بهینه در صنعت فولاد با استفاده از الگوهای انحصار چندجانبه با رویکرد شبکه عصبی و نظریه بازی ها، مطالعات مدیریت صنعتی، 21(68)، 43-74.
Azimifard, A., Moosavirad, S. H., & Ariafar, S. (2018). Selecting sustainable supplier countries for Iran's steel industry at three levels by using AHP and TOPSIS methods. Resources Policy, 57, 30-44.
Akinci, İ. B., Alobaidi, D., & Ersöz, F. (2021, June). Comparison of iron and steel production defects using classification algorithms. In 2021 3rd International Congress on Human-Computer Interaction, Optimization and Robotic Applications (HORA) (pp. 1-9). IEEE.
Bhanot, B. , Reena, Pratima Kaur, P. (2023). Digital Marketing and its Effects on Start-up Business. International Journal of Research Publication and Reviews, Vol 4, no 8, pp 1143-1146.
Xia, B., Fung, R. Y., & Guo, J. E. (2018). Quality Investing and Pricing Strategies by Startups: Impacts of Demand Uncertainties and Capital Constraint. Discrete Dynamics in Nature and Society, 2018(1), 8302645.
Cerasa, A., & Buscaglia, D. (2019). A hedonic model of import steel prices: Is the EU market integrated?. Resources Policy, 61, 241-249.
Crompton, P. (2015). Explaining variation in steel consumption in the OECD. Resources Policy, 45, 239-246.
Evans, M. (2011). Steel consumption and economic activity in the UK: The integration and cointegration debate. Resources policy, 36(2), 97-106
González, I. H., & Kamiński, J. (2011). The iron and steel industry: a global market perspective. Gospodarka Surowcami Mineralnymi, 27(3), 5-28.
Huh, K. S. (2011). Steel consumption and economic growth in Korea: Long-term and short-term evidence. Resources Policy, 36(2), 107-113.
Gorjian Jolfaei, N., Haghighi, M., & Gorjian, N. (2017). Marketing mix elements-a case study on steel industry export
Ottosson, M., & Kindström, D. (2016). Exploring proactive niche market strategies in the steel industry: Activities and implications. Industrial Marketing Management, 55, 119-130.
Rizvanović, B., Zutshi, A., Grilo, A., & Nodehi, T. (2023). Linking the potentials of extended digital marketing impact and start-up growth: Developing a macro-dynamic framework of start-up growth drivers supported by digital marketing. Technological Forecasting and Social Change, 186, 122128.
Yuan, Z. (2020). Research on environmental cost management problems and countermeasures of China’s iron and steel enterprises. International Journal of Social Science and Education Research, 3(5), 159-162.
Yazar, H. and M. Erdogdu. (2023). Industrial Policy in the Development of the Iron and Steel Industry in Several Countries. Industrial policy Journal, 3(!), Pp: 4-11.